Navštivte Návrh-loga.cz na Facebooku:

Firemní styl - corporate identity

Firemní styl, neboli anglicky corporate identity, je soubor prvků a pravidel vizuelní komunikace firmy, které zaručují její jednotné vystupování a ucelenou podobu výrazu firmy. Budování firemní identity se nazývá také anglickým slovem "branding".

Ukázka firemního styluFiremní styl nejčastěji obsahuje:

Volitelně je možné firemní identitu rozšířit o:

Součástí firemní kultury je také PDF manuál, ve kterém jsou jednotlivé prvky popsány, jsou kodifikovány barvy, rozměry i formáty. Manuál je v případě tvorby logotypu součástí logomanualu, v případě dodatečného zpracování firemní identity se jedná o samostatný dokument.

Předtisková příprava tiskovin

Firemní tiskoviny, jako jsou nejrůznější letáky, katalogy, brožury, ale také plakáty či billboardy, anebo obalový materiál (nejrůznější krabice a krabičky), jsme Vám schopni zpracovat do tiskového PDF, které již stačí pouze předložit v tiskárně k vytištění a ořezu.

Návrh-loga.cz