Firemní styl - corporate identity
Firemní styl, neboli anglicky corporate identity, je soubor prvků a pravidel vizuelní komunikace firmy, které zaručují její jednotné vystupování a ucelenou podobu výrazu firmy. Budování firemní identity se nazývá také anglickým slovem "branding".
Firemní styl nejčastěji obsahuje:
- logo, ze kterého obvykle vychází vše ostatní,
- návrh vizitek,
- návrh hlavičkových papírů,
- návrh obálek,
- návrh razítek.
Volitelně je možné firemní identitu rozšířit o:
- návrh polepu automobilu,
- návrh letáků, katalogů a dalších propagačních tiskovin,
- návrh etiket, obalový design,
- návrh potisků, reklamních předmětů,
- návrh navigačních prvků (uvnitř města, uvnitř budovy),
- a další..
Součástí firemní kultury je také PDF manuál, ve kterém jsou jednotlivé prvky popsány, jsou kodifikovány barvy, rozměry i formáty. Manuál je v případě tvorby logotypu součástí logomanualu, v případě dodatečného zpracování firemní identity se jedná o samostatný dokument.
Předtisková příprava tiskovin
Firemní tiskoviny, jako jsou nejrůznější letáky, katalogy, brožury, ale také plakáty či billboardy, anebo obalový materiál (nejrůznější krabice a krabičky), jsme Vám schopni zpracovat do tiskového PDF, které již stačí pouze předložit v tiskárně k vytištění a ořezu.