Proč investovat do kvalitního loga?
Logo je jedním z nejdůležitějších prvků prezentace Vaší firmy nebo výrobku. Logo, neboli snadno zapamatovatelná a charakteristická značka, je mnohdy to první, co se o Vás potenciální klient nebo obchodní partner dozví. Proto by logo mělo vypovídat o Vaší firmě to, co je žádoucí:
- Logo musí být snadno zapamatovatelné a unikátní, tedy originální a nápadité
- Logo musí odrážet zaměření Vaší firmy, vzbuzovat u klienta žádoucí emoce
- Provedení, barvy, zkrátka celková podoba logotypu musí sdělovat to žádoucí té správné cílové skupině
- Font v logotypu použitý by se měl hodit ke grafické značce, obsahuje-li ji logotyp. Je-li logo tvořeno především textovým vyjádřením, pak na fontu záleží o to více
- Logo musí být snadno aplikovatelné na nejrůznější místa a předměty – od vizitky, přes nejrůznější tiskoviny až po reklamní předměty

Logo je Vaším symbolem, vypovídá mnohé o Vaší firmě a přispívá vysokou měrou k tomu, aby se s Vaší firmou či výrobkem zákazník podvědomě ztotožnil.
Logo tvořené pouhým prostým textem v základním fontu, není logo. Takové logo zákazníka nezaujme a už vůbec se nestane charakteristickým a jasným "mluvčím" Vaší firmy.
Investice do profesionálního loga se vyplatí. Jsme připraveni předložit Vám dostatek návrhů od několika grafiků, zpracovat finální podobu logotypu (viz sekce Proces návrhu) a vypracovat k němu podrobný grafický manuál včetně definování prvků firemního stylu (corporate identity).